Virtuālā izstāde atzīta par “Labāko zīmola piesaistes pasākumu”

Stevie Balva par JUMO Xperience Days

Stevie Balvas ir viens no pasaulē prestižākajiem uzņēmējdarbības konkursiem. Šogad JUMO saņēma zelta balvu par virtuālo tirdzniecības izstādi “JUMO Xperience Days”.

Lejupielādes

Preses foto
(TIF, 13.2mB)
Vizītkarte
( VCF, 246B)

Balva tika pasniegta kategorijā “Gada labākais zīmola iesaistes pasākums”. Šajā kategorijā tiek apbalvoti pasākumi, kas veicina klientu iesaisti ar zīmolu, veido lieliskas attiecības ar klientiem un atstāj spēcīgu ietekmi pēc pasākuma.

Xperience Days centrālais notikums bija profesionāla tiešraide ar 15 prezentācijām un interviju par JUMO aktualitātēm, pielietojuma piemēriem un aktuālajām tēmām. Šajā nolūkā JUMO sadarbojās ar filmu producēšanas uzņēmumu mecom, no kura filmu studijas tika pārraidītas dzīvās translācijas.

Turklāt Xperience Days viesi varēja klātienē iepazīties ar aktuālajiem produktu jauninājumiem un nozares risinājumiem 12 virtuālajos izstāžu stendos, kur varēja tieši sarunāties ar JUMO speciālistiem, izmantojot tērzēšanas vai video funkciju.

Turklāt apmeklētāji varēja arī apmainīties idejām ar citiem dalībniekiem, izmantojot tērzēšanu vai tīklošanās bārā. Šim nolūkam tika izmantota kāda Berlīnes jaunuzņēmuma inovatīvā platforma “Wonder”, kurā var brīvi pārvietoties virtuālajā telpā un viegli iesaistīties sarunās ar citiem cilvēkiem.

“Gatavojoties pasākumam, mēs īpaši apzinājām trīs faktorus, kas, mūsuprāt, ir izšķiroši virtuāla pasākuma veiksmei: augstas kvalitātes tiešraide, “dzīvās klātbūtnes sajūta”, ko nodrošina augsta interaktivitāte un intuitīvas tīklošanās iespējas - un, protams, laba platforma. Šos veiksmes faktorus mēs esam konsekventi īstenojuši,” skaidro Sabine Häcker, kura kā JUMO izstāžu, mācību un pasākumu vadības vadītāja kopā ar savu komandu izstrādāja un īstenoja pasākumu.

“JUMO Xperience Days” inovatīvā pasākuma koncepcija apvieno informāciju, komunikāciju un tīklošanos tehniski un vizuāli kvalitatīvā platformā. Tas pārliecināja ne tikai mūsu apmeklētājus, bet arī Stevie Awards žūriju,” uzsver JUMO mārketinga vadītājs Michael Diegelmann. Pirmo JUMO Xperience Days atsaucība bija tik pozitīva, ka šogad tiek plānoti turpmāki nozares pasākumi šādā pašā formātā.

Vācu Stevie balvas tiek uzskatītas par visdaudzpusīgāko uzņēmējdarbības balvu vāciski runājošajā pasaulē un piedāvā uzņēmumiem starptautisku konkurences platformu salīdzinošai novērtēšanai. Katru gadu kopumā tiek saņemti vairāk nekā 12 000 pieteikumu no vairāk nekā 70 valstīm. Balvas tiek piešķirtas dažāda veida un lieluma organizācijām, kā arī individuāliem uzņēmējiem. Šogad ekspertu žūrija izvērtēja vairāk nekā 400 pieteikumus Vācijas Stevie balvai.

Vai jums vēl ir jautājumi?


Preses dienesta vadītājs

Michael Brosig +49 661 6003 2788 Michael.Brosig@JUMO.net +49 661 6003 2788