Insert your alternative text
Jaunās paaudzes TGV vilcienos sensori mēra asu temperatūru

JUMO tehnoloģija Francijas ātrgaitas vilcieniem

Francijas JUMO meitasuzņēmums, kas atrodas Metcā, piegādā temperatūras sensorus jauno ātrgaitas vilcienu Alstom Avelia Horizon ritošā sastāva ritošo sastāvu asu gultņiem. Francijas valsts dzelzceļa uzņēmums SNCF (Société nationale des chemins de fer français) ir pasūtījis 100 šādus vilcienus, kurus no 2023. gada izmantos kā daļu no TGV vilcienu parka, kas ir ekvivalents Vācijas ICE sērijas vilcieniem.

Lejupielādes

Preses foto
(JPG, 1.08mB)
Biznesa karte
( VCF, 246B)

Avelia Horizon ir viens no vilcieniem ar viszemāko oglekļa dioksīda emisiju tirgū, jo 97 % vilciena komplekta var pārstrādāt. Tādējādi jaunās paaudzes vilcieni ir par 20 procentiem ekonomiskāki un patērē ievērojami mazāk enerģijas. Ar nosaukumu TGV™-M vilcieni var uzņemt līdz 740 pasažieriem, kas ir par 140 pasažieriem vairāk nekā iepriekšējos vilcienos.

Alstom izvēlējās JUMO France par savu partneri HABD (Hot Axle Box Detection) temperatūras sensoru piegādei, arī pateicoties ilggadējai veiksmīgai sadarbībai. Tie ir uzstādīti uz ātrgaitas vilcienu ratiņiem. Šie sensori ir daļa no BMS (bagāžnieku uzraudzības sistēmas), un tiem ir izšķiroša nozīme, jo tie ir tieši savienoti ar trauksmes sistēmu, kas var izraisīt vilciena pilnīgu apstāšanos, ja pārkarst asu kārbas.

Sensori ir īpaši pielāgoti īpašai konstrukcijai, kas ir pakļauti ekstremāliem apstākļiem, piemēram, augstām temperatūrām, vibrācijām vai mitrumam. Tāpēc tiem jāatbilst īpaši stingrām specifikācijām, lai tie atbilstu nepieciešamajiem standartiem.

JUMO daudzu gadu pieredze sarežģītajā dzelzceļa nozarē ļauj izpildīt Alstom augstās prasības. Pašreizējais pasūtījums ietver vairāku tūkstošu temperatūras sensoru piegādi pirmajiem 50 vilcieniem. Ražošana sākās 2020. gada beigās, un piegādes tiks veiktas pakāpeniski līdz 2025. gadam.

Vai jums vēl ir jautājumi?


Preses dienesta vadītājs

Kontaktinformācija Kontaktpersona +371 65189393 +371 65189393