Pastāvīgi mainīgajā pasaulē, kurā tādas megatendences kā digitalizācija, ilgtspēja un resursu efektivitāte nosaka jaunus standartus, JUMO, skaidri koncentrējoties uz nozari, sadarbību ar klientiem virza jaunā līmenī. Pāreja uz sistēmu un risinājumu piegādātāju ar skaidru orientāciju uz nozarēm ne tikai stiprina JUMO konkurētspēju. Tā arī piedāvā klientiem taustāmus ieguvumus noteiktajās nozarēs.
"JUMO ar savu lēmumu orientēties uz konkrētām nozarēm nosaka skaidru kursu! Klienti nemeklē gatavus produktus. Viņi vēlas integrētas sistēmas un lietojumprogrammas, kas ir precīzi pielāgotas viņu prasībām," uzsver Guy Beaho, JUMO globālās nozares vadības vadītājs.
Fokusa nozaru, piemēram, pārtikas un dzērienu, ūdens un notekūdeņu vai termoprocesu tehnoloģiju, noteikšana ļauj JUMO koncentrēties uz tirgiem, kuriem ir virs vidējā izaugsmes potenciāla. “Šāda pieeja veicina mūsu stiprās puses: pielāgotus risinājumus, kas ne tikai atbilst pašreizējām prasībām, bet arī ir ilgtspējīgi,” norāda Beaho.
Stratēģiskais uzsvars uz nozari tiek vēl vairāk nostiprināts, definējot fokusa, mērķa un vietējās nozares. Šāda struktūra ļauj JUMO dinamiski reaģēt uz tirgus prasībām un šajā procesā apvienot globālās tendences ar specifiskiem vietējiem faktoriem.
Nozares orientācija nav pašmērķis - tās mērķis ir izvirzīt klientu centrā un radīt reālu pievienoto vērtību. JUMO sākotnēji koncentrējas uz 6 procesu tehnoloģiju nozarēm: pārtikas un dzērienu, termoprocesu tehnoloģiju, ūdens un notekūdeņu, transporta, atjaunojamās enerģijas un apkures, ventilācijas un gaisa kondicionēšanas. “Ilgtermiņā mēs vēlamies tirgū ieviest 46 lietojumprogrammas,” saka Beaho.
Izmantojot skaidru nozares orientāciju, JUMO ir izvēlējies virzienu, kas atbilst dinamiskās tirgus vides prasībām. Koncentrēšanās uz konkrētām nozarēm ļauj mums veicināt inovācijas, precīzi apmierināt klientu vajadzības un ilgtermiņā nostiprināt mūsu konkurētspēju.
JUMO pierāda, ka ceļš uz nākotni ved uz specializāciju, partnerību un inovācijām - saskaņā ar devīzi “Skaidra orientācija uz nozarēm klienta labā!”.